26_26_26ggg bende geçen günlerde vurundum. Aşıdan doktordan vs hiç korkmayan biriyim canım öyle yandı ki ya yanlış bişeyyaptı ya da olması gereken bilmiyorum hemen buz falan getirtti hemşire. O koca buz eriyene kadar tuttum üstüne tekrar dondurdum tekrar koydum koluma ama yok böyle bi acı. Kasa geldi galiba . Kolum öne az bişey gidiyor ama tövbe yukarıya kalkmıyor arkaya gitmiyor. Tam 8 gün boyunca eşim giydirdi üstümü, eşarbımı bile eşim bağladı. Hamişliğin verdiği hassaslık mı dicem ama ağrı eşiğim falan da yüksek. Şimdi 2. Dozu kara karabekliyorum