Merhaba arkadaşlar morale çok ihtiyacım var benim gibi suyunun azaldığını öğrenip süreci sakin yürütebilen varmı ağlamaktan bittim artık. Tüpbebek gebesiyim ve detaylı ultrasonda bebeğimin suyunun çok azaldığı fark edildi bugün 6.gün tekrar kontrole gittim gelişimi haftası ile uyumlu ama suyum yine çok az tabiki. Beni neler bekliyor çok korkuyorum