SelinB Bende suan 35+1 haftaligim son bikac gundur bulanti bulanti. Birsey yiyorum 1 saat sonra bulanti geliyor. Sabah bulantiyla uyandim. Benimkidemi acaba oyuzden, yarin kontrolum var sorayim doktoruma
1989-- BabyPoyraz hayir o bebekten dolayi mide yukarda oldugu icin 🙈 ama az once okudum bebek kanala yerleşmeye başlayınca reflude azalıyormus ben 37+2 yim ve karnimin asagi inmesiyle reflude bitti gaviscon surup cok iyi geliyor
BabyPoyraz 1989-- Yediklerim mi dokunuyor anlamadım ki sadece şu 3 gündür var boğazımdan bişey çıkacak sanki
Yakamoz-1990 Dmrasln bende de aynısı oldu. Sabah 7 den akşam 5 e kadar bel ve kasık ağrısına eş bulantı oldu. Saat başı kasıklarıma ağrı giriyordu. Kontrol günü gittiğimde 2 cm açıklık var dendi. Bir hafta sonra tekrar kontrole gittim o bir hafta içinde 1 kez daha öyle bulantı oldu. Kontrolde 1 cm daha ilerlediğini öğrendik. 10 gün süre verdi bakalım..
Dmrasln Yakamoz-1990 insallah devam eder açılmanız🙏 yürüyüş merdiven in çık squat yapmaya çalışıyorum hareket halindeyim sürekli hurma yiyorum inşallah oluyodur açılma diyorum ama o gün ki gibi ne ağrı ne bulantı olmadi bida cok da umutlanamiyourm o yüzden😑
Mehtee KubraSS- walla kuzu bende gecen haftaa suya bile midem bulaniyordu doktora gittim kontrol için aciklik yok dedi.. Ama ara ara oluyo gene bulantı ama yanma çoğaldı gene cokk.
1989-- BabyPoyraz yatmaya yakin hic bisey yemeyin oda yapio :( bana salatalik cok iyi geliyordu birde gaviscon şurup
Melike145334 KubraSS- doğuma yakın bulantı oluyor ıki doğum yaptım isal de son haftada karın ağrısı ıle geldı öncesinde ıstahsızlık ve bulantı oldu normal korkma
Yakamoz-1990 Dmrasln henüz 36+5 o yüzden açılsın diye bişeyler yapmıyorum ben.. Doğsa sorun olmaz ama tabi miadını doldursa daha güzel olur diye
sde2206 KubraSS- bende 36nın içindeyim ateş basması ve gece çiş yüzünden uyuyamıyorum çok rahatsızım kavuşmak istiyorum artık oğluşuma. ❤️❤️❤️💙💙
KubraSS- AnneyimHamileyim açken mi ? Açken normaldir belki ama şuan niyeyse bulantım var 😁😁 normalde akşam oluyordu
Sebanur13 KubraSS- Ya kızlar bende de bulantı oluyor .1 cm açıklığın vardı zaten.bırde bu haftalarda sureklu çok afedersiniz ishal oluyorum bu da işaret mi acaba .🙈