KubraSS- insallah canim ya😇 Benim bi gece cok şiddetli sancim oldu ve aşırı bulantim olmuştu kustum hatta. hastaneye gidene kadar sanci azaldi nst de yüksek cikmadi ertesi gun doktorum cati muanesi yapti 3.5 cm acilmam olmuştu bi kac gün sonra bida muane oldum açıklık aynı ilerlememişti. 2 hafta oldu hala sancim yada suyum gelmedi bida o şekil bulantim da olmadı bilmiyorum açılmam devam etmismidir carsamba öğrencem