SeHer1909 Görünen 23 ama bakalım hanım kızım yalancı sancılarla yokluyor bizi 😀 37 haftamızı da tamamlayalım ondan sonra canı ne zaman isterse 😇
Tugce_S Minikbirkalp ayyy çok tatlış duruyorlar gerçekten zor kısmı ütü ama yap yap bitmiyor minnacık 😂😂
Duyguaydin81 Tugce_S benimde normalde doğumum ağustosun 15 i ama erkende gelebilir ne olucak bakalım 😂
Minikbirkalp Tugce_S evet bende şuan onu düşünüyorum kim uğraşacak o ütülerle ama olsun güzel tatlı telâşlar bunlar bu zmna kadar korku heyecan yoktu taki kıyafetleri yıkayıp asana kadar 😍😍
RuzgarsMommy Tugce_S Kesinlikle bende aynıyım 😁😁 Hem heyecan hem gerçekten bu kadar az mi kaldı inanılmaz geliyor
Defne_mel 3.gebeliğim edindiğim tecrübeye göre ne kadar kalsa o kadar iyi dışarı çıkınca hiç bişey eskisi gibi olmuyor aagagshsjj
Defne_mel Tugce_S iki oğlum var her açıdan düşünüyorum uygulamada 39 gün kaldı yazıyor benim yüreğim sıkışıyor🤣🤣🤣
Azr38_ RuzgarsMommy demi nasilda geliyor herseyin var bir zaman i bide bakmisiz yaşina gelmisler bebislerimiz😁
RuzgarsMommy Azr38_ Ayyyyyyy evet yaaa 😍😍😁 valla düşünunce heeyacnlaniyor insan ama vakit su gibi akıyor
Zeynep0661 Marysa şafağımız aynı canım benim de doktoruma göre son 35😃 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲😍
Silalaylom1 Zeynep0661 benimde safak 35 ilk hamilelik bakalim vaktinde mi gelicekler canta hersey hazir :)
Zeynep0661 Silalaylom1 benimde ilk hamilelik kız mı geliyor oğlan mı 😊 çanta hazırlığı yeni başlıcam bi içine koyması kaldı zaten sıcakta çok zor oluyor herşey elim kolum kalkmıyor bazen 😓