Tugce_S Sıra bize geliyor Ağustos anneleri hiç gelmez sanıyordum ama cidden geliyor galiba zaman nasıl geçmiş inanılmıyor 🤭🤭
Marysa Tugce_S ayyy inşallah sağlıkla gelsinler.. doktoruma göre son 35.. ama ben bayramdan sonra bekliyorum.. inşallah Temmuz’da gelip bizi korkutmaz 🙏🥰
Zeynep0661 Marysa şafağımız aynı canım benim de doktoruma göre son 35😃 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲😍
ikincikezanne- Tugce_S Bana sanki hic gecmiyor 31+5 olduk ama hic geçmiyor agustosun son haftası sezeryan olucam nasipse temmuz bitmiyo hiç 😊🤣🤣
diloscn Sude_uzum01 bnmde 34+6 bnmde artık sabrım falan kalmadı 😅 ama doğuranlar bana diyoki sonra da hamilelik özleniyor inan
RuzgarsMommy Vallaaa geliyorrrr 15 20 gün kaldi Hani gelmezdi bu Ağustos daa cok vardı sıra bize nasil geldi yaa 😁😁 Anlamadım
Tugce_S RuzgarsMommy bende anlamadım hem çok şaşkınım hem çok heyecanlı bir yanımda hala inanmıyor gibi 😂😂
Azr38_ RuzgarsMommy demi nasilda geliyor herseyin var bir zaman i bide bakmisiz yaşina gelmisler bebislerimiz😁
RuzgarsMommy Tugce_S Kesinlikle bende aynıyım 😁😁 Hem heyecan hem gerçekten bu kadar az mi kaldı inanılmaz geliyor
MommyyToBe Tugce_S hamileliği öğrendiğimiz daha dün gibi ama koskoca 8 ay geçmiş ve sayılı günler kalmış🙈oysa hiç bitmeyecek gibiydi ne çabuk geçti🤣off off
Eminemasalduru Tugce_S suana kadar nasıl geçti bende anlamıyorum gerçekten sıra bizlere geliyor çok şükür ama son 20 gün geçmiyor 🥰
fosforlukalem Tugce_S ya sorma hele şu temmuz çok hızlı geçiyor 😅 bugün bi baktım 13ü olmuş nerdeyse yarılamışız ayı 😂 Doktorum 1-15 ağustos arası her an tetikte ol dedi bana fenalık geliyor yaklaştıkça 🥰
Pelin-65 Şafak 30 🎉🎉🎉🎉🎉 bi heyecan anlatamam….. ve geçmek bilmeyen zaman…. hayırlı zamanda hayırlı doğumlarımız olsun inşlhhhh 🎉💐🙏🏻