Aselhavva 1anneadayi_ evet bebek doğum kanalımda dedi bana. Rabbim sizinse yardımcınız olsun inŞAllah
ilayy Aselhavva Rabbim Fatıma annemize nasip ettiği gibi kolay doğum nasip etsin sanada bizede inşallah 🤲🏼 Bol fatiha okuyup Fatıma (r.a) ruhuna armağan et doğumun kolay olsun diye
Reyhan55 Aselhavva kendi sancin da öyle çünkü aynı olay oluyor bebek geleceği için o kanallari açması için şiddetli olması gerek bence bir farkı olacağını zannetmiyorum
Asenat34 Aselhavva allah yardımcın olsun 🤲inşaallah tek sancıda kurtulup bebeğini kucağına alırsın inşaallah namazda senin için dua edicem isminle 🥰🤲🌸
nazeninhanim Aselhavva havva allah sana tek avazda yavruna kavuşmayı nasip etsin 🥰🧚🏻♀️ tadını çıkar uzun bir süreç bitiyor, bebeni kucağına aldığında herşey geride kalacak. Hadi bakalım güzel haberler ver 🥀
Deletedmom411 Allahım Havva kuluna doğumunda kolaylıklar nasip et, yavrusuna sağ salim kavuştur. Allahım isteyen herkese nasip et 🙏 Amin.
Eda06 Aselhavva canım naptın suni vermeye başladılar mı banada yarın için yatış verdi suni ile başlıcak ama benim sancılarım 100lerde çıkıyo hissetmiyorum
Aselhavva Eda06 yok canım suni sancı vermediler çok şükür kendi doğumum gerçekleşti şimdi kızımla birlikteyiz 🙈