Melisyasar Sevan21_21 dogum temizligimi yaptım esimle halen yalnizim kimse gelmedi yanima birden dogursam sadece esim var 😁 allahtan hayirlisi artik bakalim yarim doktorumuz ne diyecek bekliyorum
Zuhraa Sevan21_21 bakmaz olurmuyum doktordan çıktığımdan beri tetikteyim 😅 ama hiç bir gelişme yok😅 sadece akıntım arttı nedendir bilmem doktoruma mesaj atıp sorucam yarın
Sevan21_21 Kızlar inanmayacaksınız belki ama 12 de suyum geldi hastaneye geldik şimdi serum takıldı açılma bekleyecekmişiz sadece 1 santim acılma var. Dua edin ne olur