Arkadaşlar nst ye gittim ebe göbegimi gördügü gibi bebişin kendini cok topluyor dogumun yakın herhalde dedi bende 38. Haftamdayım dedim belli dedi sonra sancı cıkınca evet bak sancın da varmış. Sancım 35, 40 a kadar cıkıyor Du ama ben hiç hissetmedim bide düzenli olması gerekiyormuş zaten benim düzensizdi.