Kızlar sizin kişisel bakım ile ilgili takıntılarınız ya da en sevdiğiniz şey nedir ? :)
ben mesela oje sürmeye takıntılıyım. Oje sürmeyi tırnak uzatmayı çok severim. Çalışırken günlük ojemi değiştirirdim. Şimdi işten ayrıldım evdeyim yine renk renk değiştirip sürüyorum çok hoşuma gidiyor 💅
Siz en çok neyi seviyosunuz ? Maske,makyaj,ruj.ayakkabı,kıyafet vs sizi en mutlu eden nedir☺️
Varmı benim gibi ojeye aşık olan sürdükçe mutlu olan 🥰