Daha 8 haftalığım ama en zorlandığım kısım ilk kesenin görünmesi. Diğeri de kalp atışını beklemek. Yani kese görünmeden önce acaba dış gebelik mi diye düşünmekten kese göründükten sonra da acaba boş gebelik mi diye düşünmekten kendimi yıprattım. Ben 7+6’da gördüm bebeği de keseyi de. Bence içinizi ferah tutun. Her şey olacağına varacak. Nasılsa sizin süreci etkileme gibi bir şansınız yok. Sakince beklemek en güzeli. 2 hafta sonra mucizeye siz de şahit olursunuz.