Kızlar iyi akşamlar,
Bugün muayenemiz vardı 5+6 dayım.Kese göründü gayet güzel şekli dedi ama bebeği göremedik yani 2 mmlik beyaz bi nokta vardı ama emin olamadı doktorum bazen kese oluşsada embriyo gelşmeyebilir dedi.Perşembe tekrar gideceğim vajinal ultrason için ama içim içimi yiyor.Ultrason görüntünü ekliyorum aranızda böyle olan var mıydı?