RabiaMG Neclanur acliginiz iyi zaten benimde acligim iyi cikiyor. Tokluk 140 altinda olmasi gerekiyor.
RabiaMG Neclanur sekeri olmayanda yesede siniri gecer mi bilmiyorum canim. Ama dikkat etmekte fayda var tabi. Allah yardimcimiz olsun 🤲🏻
Minnakyavru Neclanur ben de iki öğün belki bir ara öğün besleniyordum ama değerlerim dengeye girdi gerçekten