nazeninhanim insanlara karsı zaten bakıslarım bi tuhaf oldu ya kendimi mahcup hissediyorum bu seferde yanımdan biri yürürken yönümü öyle ceviriyorum ki karsımdakiler bende ne var der gibi bakıs atıyorlar ama ne yapayım hafife alınmaması gereken bi salgın bu insanlarımız anlamıyor tabi tedbirsiz hayatlarına devam ediyorlar ben bebegim ve kendim için dikkat etmek zorundayım