Kızlar merhaba sizlere bişey sormak istiyorum çünkü biraz endişeliyim galiba. Ben şuan 13+5 haftalığım ve ilk hamileliğim 2 gündür ara ara sağ kasığımda veya sol kasığımda bir ağrı sızı gibi bişeyler oluyor ve bugün dahada sıklıkla olmaya başladı anlam veremiyorum neden olur yada benim gibi şikayetleri olan var mı?