DidemYldrm Hiç öyle bişey yok. Ben ilk doğumumu sezeryan yaptım. Doğumdan 1 yıl sonra bekarlık halime döndüm. Çevreme bakıyorum normal doğum yapıp göbekli olan bi ton kadın var. Bu senin kendine verdiğin değerle alakalı. Emzirme dönemini atlatınca güzelce diyetini, yürüyüşünü, egzersizini yaparsan bir kaç aya gayet fit bir görünüme kavuşuyorsun. Sezeryanda göbek kalır olayına asla inanmıyorum. Ama şöyle bi durum var. Normalde gebelikte bile o kadar kilolu görünmezken Doğum sonrası ben baya bi yayılmıştım. Göbeğim bütün vücudum sanki kilo almıştı iyice. Bu sezeryandan sonra oluyor olabilir. Ama geçici dediğim gibi.