DidemYldrm Sezaryen göbek yapar mı kızlar sezaryen Doğum yapan annelere soruyorum ya da çevreniz de yapmış olan var mı ? Göbek normal de mi daha çok kalıyor sezaryende mi
Merveazra DidemYldrm bence bünyeden bünyeye değişiyo ben sezeryandim ilk cocugumda hiç göbek kalmadi cevremde 2 doğum yapmış kişiler var onlarda da gobek yok ve kilosu 49 2 doğum yaptı sezeryanla
ZeynepKr DidemYldrm bende 13 gün evel sezeryanla doğum yaptim 7. Gun korsemi taktim göbeğim kalmadi diyebilirim hatta hamile kalmadam evelki kilomdan daha fazla kilo verdim 🙂)
Mumuu DidemYldrm emzirmek cok önemli göbek etmek için emziriceksin ve su bol bol. Ben 3 sezaryen yaptım hıcte gobegım yok. Hamıleyken 5 kilo aldım toplamda ve 13 kg verdim 😀emzirmekten. Suanda bıldıgın erıdım 52 kiloyum
Elfibrhm2609 DidemYldrm vallahi canım ben 74 gün oluyor sezeryan olalı sıfır göbek hiç yok bende ❤ birde vucud farkı olabilir
Miniminilina 5 gün önce sezeryan oldum.gayet güzel küçülüyor.henüz korse takmadım.nasipse 10.gün takıcam.
DidemYldrm Miniminilina bünye meselesi bir de yiyip içilirse çok kilo alırsa normal Doğumda da kalır hamileyken spor yapmak da sezeryan dan sonra hemen göbeğin kaybolmasına sebeb oluyor sanırım
Bernaaa 49 kiloda göbek tabi kalmaz...bünye çok önemli kızlar ilk çocuğumu sezeryan oldu ve tabiii göbek kaldı..ama çok da fit bir kadın değildim yani minyon değilim.boy 173 kg,63 tu...korse takmadigima pişmanım şimdi takicam Allah izin verirse
Ladess Valla benimde en korktugum şey doğum sonrası göbek ,ben zaten hiç göbeksiz değildim bir ayva göbeğim var fakat sezeyan olup kalırsa koca bir göbek diye çok korkuyorum
DidemYldrm Ladess sanırım bu bünye ve Doğumda alınan kilo miktarı ile alakalı ideal kilolar da alanlar da kalmıyor zaten hamile kalmadan önce göbekli olanlar göbekli oluyor demek ki ben sezeryanın göbek yaptığına inanmıyorum ☺
Ladess DidemYldrm valla önceki halime razıyım 😂17 hafta 1 kilo aldım sadece 52,5 kiloyum ,umarım çok almam da kalmazz
TCAlevAcar Bende olmadı ama eskiden de yoktu bence alınan kilo ile doğru orantılı emzirme döneminde günlük 1 kilo verdiğimi bilirim
DidemYldrm Ladess 24+5 2 kg aldım şişlik olunca 3 kg oluyor sonra iniyor canım bende dikkat ediyorum sezaryen falan olursam göbek kalmasın diye çok almak istemiyorum
DidemYldrm ZeynepKr maşallah canım sağlıkla büyüt bebeğini bu tezler çürüdü desenize dikkat eden de göbek falan kalmıyor 😅😅
Ladess ZeynepKr maşallah ,süper !sağlıkla büyütün bebeğinizi ,hangi korse var mı ekstra bir özellliği?
DidemYldrm ZeynepKr memnun musun canım ben normal de sezeryan da yapsam kullanmayı düşünüyorum korse daha çabuk toplanıyor diye
DidemYldrm ZeynepKr az aldığın için zaten kalmaz bende zayıf hamile kaldım canım 6-8 kg arası bitirmek istiyorum
ZeynepKr DidemYldrm cok memnunum gerçekten harika hatta kullanıcı yorumlari falan var sayfalarinda bakabilirsin canım
Blackrose Ben 60 kilo hamile kaldım 85 ile Doğuma girdim okdr büyük karnım vardı ki sezeryan oldum inmez kalır diye düşündüm dümdüz olmuştu hiç kalmadı
DidemYldrm ZeynepKr bende alıcam ondan çok görüyorum kullanan herkes çok memnun kalıcı şekilde veriyormuş bele