Asenana O haftalarda benim de öyleydi. Doktora sorduğumda olması gerektiği gibi olduğunu söyledi. “Bebek aşağıda” demek için erken bir dönemdeyiz dedi. Sonra zaten yukarılarda hissetmeye başladım zamanla. Şimdi belimde dahi hissediyorum tekmeleri. Bir de o haftalarda uygulamada “bu haftalarda göbek hizasında hissetmeye başlarsınız” yazıyordu. Öyle bir şey yok, her vücut farklı her bebek farklı