Duygukc Dilrubalim ay vallahi bende öyle içmek istemiyorum ama krndimi hep içerken buluyorum eşim almayıncada surat asıyorum mecvur alıyor az az iç diyor ama gel bide bana sor 😂
Zeyha1 Duygukc Been nerde sağlıksız şey var ondan yemek istiyorum ve çoğu zaman yiyorum da evvelden de böyleydim ne yapayım 🤷🤷
MehZey Duygukc oyy o benim ya iki günde 2.5 litre Pepsi bitiyordu eşim hamile kaldığımdan beri yasakladı babamın gebe olduğumdan haberi yok her bana gelişinde getiriyor kızım sever diyor bazen dayanamıyorum valla 😀
61Aysen Duygukc 2.5 litreyi bigunde bitirirdm koladan baska icecek tanimam hamile kaldiktn snra esim yasakladi almiyo artik canm cekiyo diyip kuck bitane aldirsam mi die dusunmedim deil suan😂😂
Csnsu AnneyimHamileyim aynen ben sigarayı bıraktım nescafeyı bıraktım 5 haftalıkken daha kola hiç sevmem normlde aşeriyorum resmen eşimle birbirmze giriyoz kola yüzünden o görmeden 2 bardak gömüyom anca kendime geliyom ayda bir abartmadan😅