RuzgarsMommy vrndozlem yok su içmekten kısma korkma inslalah artmaz daha. Bende korkumdan dikkat ediyorum bu seferde oglum kilo almicak diye korkuyorum :))
vrndozlem RuzgarsMommy haklısın canım bende bugün protein ağırlıklı beslendim genellikle inş düzene gerer☺️
Hkose_972 Anneler2 ben 35den sonra her hafta bağlanmam gerektiğini söyledi 38.haftaya giricem yarın tekrardan bağlanıcam her hafta bağlanıyorum ben
Sevendays Anneler2 doktor gerek gorduyse dogrudur cnm bende ilk 37 de girdim haftada bir cagirdi sonrasında