BEBEKKOKUSU1 devlet mi Allah dusurmesin bnm pihtilasma sorunum vardi ilk;gebeligimde beni kabul etmedi hastaneler devlete yonlendirdi anne bebek yogun bakimi olan kontrollerimede oraya gittim drum cok iidi kac olursa olsun beni arattir demesine ragmen o lanetler aramadilar bana sabaha kdr sunni sanciyla isgence ettiler catim cok darmis ve asla normal dogum yapma sansim yokmus buna ragmen beni zorladilar bebegim kanala skismis bnm artik suyum bitti sakir sakir kanamam basladi ayakta duramicak hale gelmistim dudaklarim fln ters donmus yuzum gozum davul gibi;olmus hastaneden kacti ve ozel bi hastanede acil olarak sezeryna aldilar yarim saat daha gec kalsak ne ben nede bebegim olmicaktik simdi bebegim okdr zorlanmisti ki kafasi 3 bogum halde dogdu bana 2 gun kan takviyesi yaptilar o yuzden devlete Rabbim dusurmesin ins simdi yine hamileyim 20 haftayi doldurduk kesinlikle kontrole bile gitmiorum devlete