BEBEKKOKUSU1 benim gittiğim doktorun kendi kliniği var, zaten ilk gittim ertesi hafta bu virüs belası patlak verdi. Doktorumdan çok memnunum, istediğim zaman ulaşabiliyorum, en gereksiz görülecek soruyu bile whatsapp tan sorabiliyorum. Özel hastanelerde 10 gün içinde kontrole gidersen ücret ödemiyormuşsun genelde, ben 3 haftada bir gidiyorum, bir gittiğimde ücret ödeyip diğer gittiğimde ödemiyorum. Devlet hastanesinde doktoru denk getirmek, randevu almak sanırım biraz sıkıntılı olabiliyormuş. Maddi imkanın el veriyorsa bence para tuzağı olarak düşünme özele git.