Rumeysaaaaa
Yaaaaa çooook heyecanlııı… Bizim de cinsiyeti belli olsun biz de bunun heyecanını yaşayalım inşaAllah. Kardeşim Abdullah bin Ömer -radiyallahu anhümâ-dan rivayet edildiğine göre bir Hadis-i şerif’lerinde şöyle buyurmuşlardır:
“Şüphesiz ki sizin Allah’a en sevimli gelen isimleriniz Abdullah ve Abdurrahman’dır.” (Müslim: 2132)
O yüzden biz oğlumuz olursa Abdullah koyarız diye düşündük. Hem Abdullah ibni Ömer radıyallahu anhuma gibi fakih olsun diye niyetlenerek koyarız.
Ama başka Musab, Zübeyr, Talha, Muâz da olabilir.