Denizkubra Merhaba kizlar ben 16hafta günlük hamileyim ama gogsumun hic ucu yok ben emzirmek istiyorum cikar diyorlar ama hic cikacak gibi de durmuyor yaptığınız herhangi bisey var mi bunun icin 🙄
Deletedmom95 Denizkubra benim var ama sanki küçük geliyor gözüme. Sonra çocuğun ağzı ne ki sığar falan diyorum 😅🙄 teyzemin de sizin gibiydi (ben kalmıştım doğumunda yanından ordan biliyorum) eczaneden meme ucu almıştık zamanla da büyüdü emdikçe büyür ya canım
Deletedmom337 Denizkubra ben dogum yapali 3 gun oldu benimde yok gogus ucum elimle falan zor cikariyorum oda zor tutuyor yani zor oluyor acikcasi
Denizkubra Dilara9 Dilara9 lansinoh diye bir marka var gogus ucu cikarticisida varmis acaba ondan mi alsam diye düşünüyordum bende 🤔
Denizkubra Ehnr benmkide oyle dumduz umarim son aylarda dedikleri gibi cikar yada gogus ucu cikartuclrndan mi alsak acaba
Dilara9 Deletedmom95 olmusta begenmiyor 😂😂😂 bizde düz düz tahta gibi ayy Insallah dogumdan sonra olur
Denizkubra Deletedmom95 gogus ucunu duydum peki ise yariyor mu gogus ucu hic olamaynlarda gercekten acaba ?
Deletedmom95 Dilara9 🤣🙈 napıyım yaa 😅emdikçe büyüyor canım korkayım ilk başlarda meme ucu kullanırsınız gerekirse. 🤗
Denizkubra Deletedmom337 tebrik ederim saglikla büyüsün insallah kuzucugnz 🌹🍭❤ evet zor oluyormus gercektn gogus ucu diye birsey varmis ondan kullansaniz acaba nasil olur ?
Asiyeozgur Deletedmom337 göğüs ucu çıkarma aparatları satılıyor çokta uygun fiyata bakabilirsiniz internete
taze_anne79 Denizkubra benimde hic yoktu ve göğüslerim büyük oldugundan bebegim tutamamisti silikon göğüs ucu almistim 1 hafta kullanimdan sonra çıktı bazen pompayla sagdigimda olmuştu çıkar yani emzirirken zorlanıyorsunuz yeni doğduğunda ama pes etmeyin
Aysiscim Benim de hiç yoktu 39. Haftadayım yavaş yavaş nemlendirdikçe çıkıyor. Kısa süreli masaj da yapıyorum. Ama yine de korkma artık aparatlar var. Bir de hemşire meme ucunu değil memenin kahverengi olan yerini vereceksiniz sorun olmaz dedi 😊
leyla25 Denizkubra meme ucu çıkarıcı aparat var meme ucunu çıkarıyor fiyatı da uygun eczenelerde var eltime hastanede aldırmışlar doğumdan sonra bana da tavsiye etti bende aldım benim de ucum yok hatta denedim nasıl birşey diye gerçekten çıkarıyor doğumuma az kaldı inşallah memnun kalırım bende. Bebekte zaten eme eme zamanla iyice çıkıyormuş hiç sıkıntı etmeyin.
Zeyyno_ leyla25 Bende yarın tam 18. haftadym benmde yok ucu hala byle dokunarak çıkıyor da acaba şimdi kullansak oluo mu o göğüs ucu için henüz süt felan da gelmedi
Ehnr Denizkubra benim kuzenimin hiç yoktu ama çocuğu emiyor valla 1.5 yaşında hemde bence göğüs ucuyla alakası yok yaa