Tek isimden yana olduğum için Aysima ama Ahsen ve Miray da tek tek çok güzel isimler ♥
DuyguGkgz tesekkur ederim canim🌹🌹
Cansucan tesekkur ederim canim💗
Eşim tutturdu Ahsen diye 🙈 bana da güzel gelmeye başladı 💕
Mirayinannesi miray bence