Mirayinannesi İki isim arasın da kaldık kızlar sizce hangisi daha güzel miray ahsen mi koysak aysimam mı🤔🤔😍
___3bruli___ Mirayinannesi ben tek isim taraftariyim ki benim basima geldi 😄😄😄 miray berika olacak.bizim prenses amcası berika da olsun diyir 😊
Cenkerim Mirayinannesi miray ahsen. Bence aysima zorlastiyo ismi.ama miray ahsen diye ikiside kullaniliyo
___3bruli___ Mirayinannesi Aynen öyle benim de kulağıma hoş gelmedi değil hani 😄😄😄 sizde düşünebilirsiniz mesela miray berika 😇 biz 38+6 olacaz gece