beyzzaad Hamissanne ben hazır poşet çay almıştım zaten önceden onu içicem açık da satılıyordur aktarlarda belki bilemedim
beyzzaad Yesim52_ yakın zamanda yapabilir bana önceden söylemişti hazırlıklı ol muayene yapıcam diye devlete mi gidiyorsun sen
Busrakoc 37+5 im bugün bende çatı muayenesi oldum kendimi istemeden kastığım için biraz canım yandı ama normal doğum için uygunmuşum 1 cm açıklık dedi, bende korkarak oldum muayeneyi vajinismus geçmişim olduğu için 😊
beyzzaad Busrakoc benim bebek kanala girmiş ama ne ilerleme var ne açılma 41 haftaya kadar bekleyebilir. bundan sonra çok muayene olacağız kasma kasma kendini tecrübe olsun
Busrakoc beyzzaad evet çok haklısın 😊bizimki de kanalda ama plesanta kireçlenmiş bu da bize doğumun yakın olduğunu gösteriyor dedi doktor. 40ı görmeyiz diyor Allah bilir 😊 Sana da hayırlı doğumlar dilerim insallah sağlıkla atlatalım 🤲
Cerenssn beyzzaad bende bugun cati muayenesi oldum bekledigim kadar zor gecmedi kasmadim kendimi ama muayeneden sonra agrim basladi biraz heran gelebilir dönmüş dedi 37.haftamdayim bende