Cuma doğumum var haftaya Murat bey doktorum mükemmel biri. Neşe hanımla ılgılı ıyı şeyler duymadım ınternette de bıseyler gördüm falan ama bir fıkrım yok yüzüne bakınca kötü bırı gıbı degıl ama … Murat Kadıoğlu net tavsıyemdir zaten bizim tanıdığımız yoksa Anadolu hastanesini tercih etmezdim . Neden derseniz gözüme lüks gelmediği için 😂 yenıdogan unıtesı konusuna gelince duyduklarınız doğru küvez bölümü falan yok hatta gece de çocuk doktoru vs yok