Rum Derya1233 Bende oraya gdiyorum canım bugün kontrolüm var doğumu orda düşünüyorum… sende mi oraya gidiyorsun benmde aklımda bir sürü soru
Aada Derya1233 yok canım başka bir doktor için gitmiştim ama hemen ameliyat dediler. Sonra farklı bir doktora gösterdiğimde ameliyata gerek yok dediler. Soğudum ben de
Rum Derya1233 âmin canım rabbim tüm annelerimizi kurtarsın… sen normal mi düşünüyorsun doğum hakkında konuştunuz mu hiç. Gebe okulu yok diye biliyorum canım
Rum Derya1233 ben doğum yaptım canım ve çok memnun kaldımmm 2 gün hemen ayaklandım çok şükür bi sıkıntı yaşamadım
Ebrarela_1963 Bende oraya gidiyorum Murat kadıogluna ama yeni doğan ünitesi yeterli değilmiş burada okumuştum yine yoksa doktorumdan çok memnunum doğum ücretleri ne kadar acaba ??
Ervasevgi Ebrarela_1963 memnun musunuz doktorunuzdan çok methettiler açıkçası çok iyi ve bilgili bir doktormus bi randevu alıp gitmek istiyorum aslında siz memnun musunuz?
Ebrarela_1963 Canım ben çok memnunum şöyleki kendisi devlette çalışırken bile özeldeymişsin gibi muamele yapardı ki özele geçince de hiç değişmedi
Ebrarela_1963 Derya1233 canım yanlış bilgilendirmek istemem bende burdan okumuştum gidenler yazmışlardı