Bahar-1989 Merhaba anneler, 31 haftalık hamileyim. Alışverişe başladım ama bebek deterjanını seçemedim bir türlü yardımcı olabilir misiniz? Ne kullandınız ilk zamanlarda☺️
Sfk55 Bahar-1989 canım ben instagramda mühendisoglunum sayfasını inceledim bir cok bebek markası diye bilgimiz 0rünlerde neler varms. İnceledikten sonra minoris yenidoğan seti oldum tamamn organik parapen veya zararlı maddeler yokmus sizde ordan incelyeblrsnz cok sadrdgm markalr oldu 🤔
Bahar-1989 Cigdemveminik Granül olanları 2 kere durulamak gerekiyor mu? Birkaç yerde onu okudum aklıma takılmıştı
Mrs40 Cigdemveminik canım dalin granülü nasıl kullanıyorsun bende aldım henüz kullanmadım deterjan gözünemi koyuyorsun çamaşırların üzerinemi serpiyorsun?
Busraa78 Cigdemveminik cok güzel kokuyor ikiside bende cok beğendim ama bebeklerin çamaşırları malum en fazla 40 derecede yıkanıyor makinada ve bu deterjanlar erimiyor beyaz beyaz kaldı hep çamasırların üzerinde sonra sıvı deterjan aldım ben organik bitkisel green clean
Bahar-1989 1994ozg bende uni baby düşündüm ama kararsız kalmıştım şimdi tekrar düşünmeye başladım teşekkür ederim ☺️
SeHer1909 Unibaby sıvı deterjan aldım Allah’ım o nasıl güzel bir koku. Yumuşatıcı kullanmadım iyiki kullanmamışım dedim evim bebek kokuyor şu an nefis nefis 🥰
Bahar-1989 SeHer1909 bende uni baby düşünüyordum kararsızdım şimdi tekrar bir bakacağım çok teşekkür ederim ☺️
emineserkan2020 SeHer1909 aynen bende uni baby aldım kıyafetlerini yıkadık nasıl bir koku bebek kokuyor evin her odası koktu mis gibi
Bahar-1989 Sfk55 aaaa bende takip edeyim o sayfayı. Doğrudur üstünde hepsinin doğal yazıyor ama tabi içeriğini daha dikkatli okumak gerekiyor. Teşekkür ederim bakacağım☺️
SeHer1909 Bahar-1989 hiç şaşma derim granüller makinalarda sıkıntı yaratıyor diye cok okudum . Yumuşatıcı olmadan yumusacık oldu ve de kokusu efsaneeee
Sfk55 Bahar-1989 rica ederim once mustela alcktm ama okdr gerksz pahalı ki dgerleri de dogal soncta Bn minoris ten yana kullndm sansmı her bebek bir degl soncta mustela alıp bebege iyi gelmeyen de olmus oyuzden daha makul bir üründen başlamayı tercih ettm iyi gelmezse degstrrm zaten 🙈
MommyyToBe Bahar-1989 evet ben öyle yaptım 30 derecede yıkamıştım ardından ilave durulama yaptım garanti olsun diye
Bahar-1989 Sfk55 bence de doğru düşünmüşsünüz. Bende ürün alırken bu fikirle alıyorum. Bazı ürünler bazı bebeklere iyi gelmiyormuş.