Aynı şekilde bende Süleyman aslanı tavsiye ederim 2 kaybım oldu devlette ki doktorlar şekerin var sakat doğar vs dedi ayrıyeten pco’luyum diye nasıl ilaçsız hamile kaldın diye üstüme geldiler sonuç kayıp verdim hemen Süleyman beye gittim 2.kürtajımı yaptı normal değil Fatma genetik test yapıcaz dedi kan pıhtılaşması çıktı tedaviye başladık hemen. İlgili bi doktor eşin her anında yanında oluyor bilgilendirmesi açık olması mükemmel bi detay zaten ben çok memnunum