LeylaEce 29dan sonra başladı bende de ama bebeğin pozisyonu ile alakalı sanırım 2 gündür daha az ağrım var bebeğim daha çok yukarda . Başı aşağıda iken daha çok baskı yapıyor dedi dr muhtemelen sizin de öyle olabilir