-sldtnc_ bende 38+4 bugün 3 4 gündür adet ağrısı gibi kasıklarım ağrıyor ayağım ağrıyor Cuma günü Dr kontrolle gitmiştik söyledim agrilarimin olduğunu al dersen alırım dedi başıyla bastırmaya başlamış dedi sezaryan olacak doğumum çatım dar olduğu için şuanda akıntılarım geliyor ağrılarım ara ara giriyor sık girmiyor ama dayanilabilir yarın kontrole gidicez tekrar büyük ihtimalle yarın alacak galiba sezaryana