Merhaba sevgili anneler 38+2 haftalığım ve galiba kızım gelmeye hazırlanıyor🥰sabah beş buçukta nişanım geldi bugün doktor randevum vardı bakalım kaç gün beklicek belkide beklemicek 🥰bu arada adet sancısı gibi sancılarımda oluyor heyecanımı sizinle paylaşmak istedim dualarınızı esirgemeyin