Ayrisiaa Tortilla boyut söylemiyor herhangi bir kagıtta vermiyor geçen hafta kontrole gittiğimde istedim ekranı gösterdi ama hiç birşey belli olmuyor karartı hep ya cihazlar eski yada netlik düşürüyorlar bilemedik
Bktbll ikizkelebeklerim06 oyle oluyormus evet ama doğum yapanlar cok memnun hastaneden bende bir kere utroson için doğum katına cıkmıstım odalar cok büyük tek kişilikti hamiş bayanlar yatıryordu ☺️
ikizkelebeklerim06 Bktbll bunları okudukça içim orasi diyor hiç bı yerle anlasmadim İkiz bekliyorum Allah’a emanet inşallah hepimiz adına sağlıklı doğumlar olur 🎈
Bktbll ikizkelebeklerim06 amin canım inşallah 🙏 bende teredütteydim ama ilk başından beri oraya gidiyorum temiz ferah bide doğum yapanlarda cok memnun inşallah bir aksılık cıkmasa ben orda yapıcam doğumu