Ayrisiaa soylememe sebepleri yani senin anlamayacagini düşünüyor olabilirler. 2 kilo diyelim belki sana az gelecek ama aslında normaldir doktor uğraşmak istemiyor normal araliktaysa iyi deyip geçistiriyordur. Doktor hastalığı malum konuşmayı sevmezler hiç 🙄