sedaemre sezaryen olmadım canım ama sezaryen kesisi yapılan yerin hemen yanından kasığımın sağında 2 tane kasık fıtığı ameliyatım var. Hem de kesilerim sezaryen kesisinden büyüktür, iç dokuda hasarım olduğu için yama yapıldı vücudun içine. 2.ameliyatı olalı 2 buçuk sene oluyor, ayaklarımı üşüttüğüm de oluyor kendim üşüdüğüm de oluyor ameliyat yerimde tık bişey hissetmiyorum. Ha ama ne var ki hiç kesilmemişsin gibi de asla olmaz çünkü oraya neşter vuruldu mu asla eski haline dönmez. En ufak bişeyde iltihap tutacak olsaydı herkesin sezaryen yeri aka koka gezerdi iltihabı şaka sanıyor sanırım çevrendekiler. Bir yaranın iltihap tutması insanı ölüme kadar götürür Allah korusun. İyileşme sürecinde kendini güzel korur kollar yaranı güzel iyileştirirsen hiçbişey olmaz canım. Açık kalp ameliyatı oluyor millet tüm göğsü açılıyor göğüs kafesi kırılıyor kalbe müdahale ediliyor onlar iyileşiyor da, bzm ülkenin kadınları da bir sezaryen kesisini çok abartıyor gerçekten.