Bunlar safsata kardeşim. Ama bildiyüm ve herzaman sçyledigim bir şey var, kesikli yaralı ölü fotografları, ay bilmem otopsi videoları (bi arkadaşım hastasıydı) , çirkin şeyler en esasıda ruhunuzu karartacak şeylerden uzak durun. Mesela geçende belgeselde yılanın yavrusınu gördüm o kadar şirinki içim oynadı, sizi iyi hissettiren ieyler yapın hamileyken fazlada ieye takılmayın. En önemlisi ağlamaklı gergin sinir oynatan dizilerdem uzak durun arkadaşlar. Komedi izleyin absürt komik şeyler izleyin hatta, sadece gülün ve mutlu şarkılar dinleyin, damar dünlemeyin. Sadece kendinizi rahat hissedeceginiz elbiseleri giyin. Sevmediginiz ortamlardan ve ünsanlardan uzak durun. Bunlar enerji alanıdır frekansınızı daim yüksek tutun. Güzel görünce güzel düşününce heriey güzel olur. Kesinlikle gıybet, iftira , boş sohbetler yapmayın. Hamilelik fizikseş degil ruhsal da yaşanmalı