berfunya Bende ilk gebeliğimde geçen sene Yamuna aldım canım ama sezeryan olduğum için ilk 3 hafta balenleri dikişimi çok acıtıyordu kullanamadım sonrada üst kısım çok sert olduğu için göğsümü yukarı kaldırıyordu bebeğimi emzireniyordum bi iki defadan sonra sattım gitti bu sefer daha rahat bir şey aldım daha uygun fiyata miss belt korse diye bi Instagram sayfasından aldım termal etkiside var ve gerçekten yumuşak rahat üç günden sonra kıtafetin üstünden kendimi iyi hissedersem takarım bu arada korse kesinlikle kullanın kısa süreli kullanımda bile çok iyi olmuştu göbeğim şimdi daha çok dikkat edeceğim