Belmaaa bence takmalısın ben 40 gün çıkarmadım m beden aldım daha sonra s bedene geçecektim ama gerek bile kalmadı
inanın kısa bi süre sonra öyle bi alışıyosun ki o yokken karnım sallanıyo gibi geliyodu onunla daha rahat hareket eder olmuştum sadece banyo yaparken çıkarıyodum. Çevremde neredeyse tüm arkadaşlarımda doğuma bağlı şişlik Warken benim dümdüz kaldı