Cansummm Zeyzey14 prima pampers pure yenidoğan 1 numara aldım 140 tane bir pakette. Henüz daha doğumum olmadı. Hayırlısı ile bu paketi kullanacağım eğer memnun kalırsam devam edeceğim memnun kalmazsam duruma göre bakacağım. Her çocuk bir olmuyor çünkü senin bebeğine iyi gelen bir başka bebeğe gelemeyebiliyor. Deneyerek öğreneceğiz artık☺️Sağlıkla gelsinler yeterki 🙏🏻
Pamuk123 Zeyzey14 Canım geçen sene doğum yaptım 2 hafta sonra yine doğumum var Allah izin verirse tecrübeme dayanarak molfix ileriki dönem için şu an ilk bebeğime kullanıyorum ama yenidoğan kesinlikle sleepy çünkü molfix kalın ve yenidoğanın bacaklarını çok ayırıyor o yüzden aldığım bütün molfix bezler boşa gitmiş ve sadece 1 paket 40 ki al bence benim oğluma 1 numara küçük geldi 1 haftalıkken 2 numaraya geçmiştim kilosu ne olursa olsun basen bölgesi etli mi değil mi bilemiyoruz o yüzden 1 paket 1 numara sleepy öneriyorum devamını bebiş geldikten sonra ben şimdi öyle yaptım 😊
Diamondbaby Zeyzey14 benim 2. Gebeliğim. İlk bebeğimde 1 paket sleppy ile başladım ama bizde sızdırma yaptı, erkek bebeğim… sonra primaya geçtim ve hala onunla devm ediyorum. Kısmet olursa 2. Bebeğime de onu alacağım. Hiç bir olumsuz durumunu da görmedim. İlk aylarda günlük 6 ila 10 adete kadar bez değiştirdiğim oldu.
Blackpink Zeyzey14 2 gun once kirmizibeyazz.com sitesinden set aldim 25 tlye düşmüş. 3×40 yenidogan islak mendil. 20li 1 numara bez. 20li 2 numara bez. 10lu alt acma ortusu. Sleppy markanin. Bir goz atin isterseniz ben cok begendim koli olarak geldi hemde 25 tl super fiyat.
Blackpink Zeyzey14 ilkkez alisveris yaptim. Instagramda indirim hesaplari var onlarin tavsiyesi uzerine alisveris yaptim. Eczaneymis sanirim. Ertesi gun kargom geldi.
ozlmnhl Zeyzey14 canım ben prima pampers pure aldım 140adet çok stoklama bence çünkü bebeklerin cildi bazen alerji olabiliyor ve her bezi kabul etmiyor elinde kalmasın boşu boşuna bi doğsun bak eğer sıkıntı yoksa o zaman almaya başla derim ben 🥰🌸
Esraorhan Zeyzey14 sleppy yenidoğan aldım küçük geldi olduğu gibi duruyor, sonra 2 beden aldım ama bariyerleeden taşırıyor, şimdi minies aldım, hoşuma gitti gündüz onu kullanıyorum geceleri sleepy takıyorum bitsin diye