Zeyzey14 sleepy aldım stok yapmadım bebeğime iyi gelmezse diye. Çok şükür sıkıntı olmadı ama pişik falan yapmadı. Sızdırma falanda yapmıyor . Sık sık değiştirmek gerekiyor ama çok pisletiyorlar ilk zamanlar 😂 bebeğim 11 günlük 1 numaradan 80 tane kullandık (2 paket bitti yani) . Daha kullanırız 1 numarayı 2 paket daha aldık. Sleepy tavsiye ederim ama bence siz yine de stok yapmayın her bebekte aynı olmayabilir bebeğe yaramayabilir.