Dogaaa Elons bende 6+3üm canım benimde lekelenmem oldu düşük riski sebebiyle Protestan fitil verdi. Cuma günü gideceğim bende doktora o zaman duyarız inşallah kalp atışını dedi çok merak ediyorum 😔
buse007 BeyzaNurr benim de öyle oldu canım bel kasık ağrım çok oldu (kusma mide bulantım olmadı ama) şuan 13. Haftamdayım çok iyiyim çok şükür
Mervezngn Bende 9+2 oldum kızlar o kasık agrıları bendede var geçen haftaya kadar sık sık oldu adet sancısı gibi sancılar girdi rahmime ama bu aralar nadir oluyo kusma bulantım da yok sık tuvalete çıkma ve halsizlik var
Duygu123 BeyzaNurr 11+4 haftalıgiz.. ilk başlarda benimde öyleydi. Doktorum normal rahim genişliyor demişti kanama olmadığı sürece bol bol dinlenmemi söyledi. Sonrasında çok siklasinca 10+5 te iğne yaptıralım ileriye dönük düşük tehlikesi için dedi ve sonrasında ağrılarım azaldı. Birazda bol bol dinlenmek gerekli sanırım.
Duygu123 BeyzaNurr tamamen tedbir amaçlıydı benimki 1 kez yapıldı zaten umarım herhangi bir sorun kalmaz dinlenme sonrasinda
SedaCeylanTucan Mlkplt 4+3 kese 5+5 kalp atışı canım karından ultrasonla . Ama doktorda bu kadar erken beklemiyordu zayıf olduğun için sanırım erken duyduk dedi
Dogaaa Elons evet canım çok şükür duyduk ama hala kanama alanım var içerde 😔 nedeni de bilinmiyor. Sen de gittikten sonra haber ver içini ferah tut birşey olmaz Allah’ın iZmiyle. Ben hala devam ediyorum Progestana günde 3 kez.
Dlktpl Cok olmadıgı sırece normal gunde 5 6 kez benımde olurdu 18 ı bıtırıyoruz şimdi adet agrısı gıbı agrı oluyo oda 1 2 kere
Nur40 Mlkplt 7 haftalıgız bızde dün beneği gördğk kesenin içinde kalp atısınında com yavas oldugunu soyledi haftasına göre hazırlıklı ol herseye dedi 🙁
Elons Dogaaa Bende gittim bizde duyduk çok şükür dr hersey yolunda bir sıkıntı yok ama tedbir amacli yine yazayim 19.haftaya kadar kullan dedi günde 1 kere kullancam bende fitil