snka2021 ben kendim 2 isimli oldugum icin hep tek istedim kullanmiyordum cunku ama kullanilcaksa 2 isimde oluyor. Bana suan merve deseler donup bakmam 😂 esimde 2 isim mi koysak dedi yok dedim efe,can,naz vb onlar kisa oldugu icin kullaniliyor tabide herkesin dusuncesi tabi😊