Ay kızlar kıyamam hiçbirinize, kendi anılarım geldi aklıma, 14.hafta sonuna kadar cok kötüydüm sabah uyanıuorum hiçbişi yok ağzıma kalori girene kadwr, su dahi içince kusuyodm yedim bebek aç kalmasın diye ama cogunluk kustum, bulantısız 5dk geçirmediö, 13. Hafta ile azalmaya basladı 14 .hafta sonunda bitti cok sükür. Su an 16 artı 4üm kana kana su içiyorum. Ayran yogurt en sevdigim seyler kenarından geçemezdim başlarda. Koku hassasiyetim kaldı bir tek sabun vs kokusu midemi bulandırıyo evim odalar yorgan yastık hala kokuyor ama buna sükür rahatca yiyip içiyorum en azından