Hilalbutak Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim , aşırı kusmam yok ama sürekli Bi bulantı hali , gaz sancısı , halsiz, yorgun ve hiçbir yemeği görmek bile istemiyorum. Herkes 3. Aydan sonra bitecek diyor ama gerçekten geçiyor mu🤷♀️
inancin_annesi Hilalbutak evet gecıyor ama ilaç içtım ben hep o dönemde sonra rahatladm 16. Haftadan sonra 🥴
Cigdemveminik Hilalbutak bnde su bile içemiyordm mide bulntıaı yüzünden sürekli uyumak istiyordm ve sersem gibiydim 16. Haftama kadar açım diye ağladğım zamnları biliyorm 😂🤦🏼♀️ Hiç geçmicek gibi geliyodu hergün artıyordu sanki ama şuan 37 haftalğm geçip gidiyor yani gönlünüzü ferah tutun azck dha dayanın 🥰
Nehirr88k Hilalbutak bnde 7+4 halsizlik yorgunluk gaz sancisi kasik agrısi var bndede bol bol dinleniyorum bide miğde bulantısı için gaviscon kullaniyorum beni çok rahatlatıyo tavsiye ederim canm elbet geçicek bnce tuzu biberi 😊
_mucizem_ Hilalbutak ahh kışın ortasında sokakta montsuz( çok ateş basmam oluyordu) elimde maden suyu öğüre öğüre gezerdim 🙈 o günler geldi aklıma.. şimdi dönüp bakıyorum ne kadar zorlu bi süreçti ama ne çabuk geçti diyorum.. geçiyor canım biraz sabır 🤲☺️ Benim şimdi yavrum yanımda 5 gün oldu doğum yapalı hıçkırmaya başladı oturdum ağladım karnımdaki hıçkırığını hatırlayıp 🙈 her anın tadını çıkar ☺️ Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın inşallah 🥰🤲
KubosM Bizde 10 haftalığız. Su içsem anında çıkartıyorum doktorum ilaçta vermişti o bile fayda etmedi. Bende çok ağladım açım susuzum diye :) bir haftadan sonra hafifliyor ama canım
Hilalbutak _mucizem_ sağlıkla büyüsün inşallah , şuan bana çok uzak geliyo o günler ilk 3 4 ayım bitsin doğum muş sonrasıymış bi şekilde olur diyorum .😍🤷♀️
Tunazeyneb Hilalbutak şu postu okumadan bi dk önce ağlıyordum artık halsizlikten mide bulantısından inşallah geçer şimdiden bunaldım bende 8+2 yim dışarı çıkmayı bırak evde hiç bi iş yapamıyorum ☹️😢
Hilalbutak Tunazeyneb kesinlikle bende sürekli ağlıyorum varlığına şükür tabiki sağlıklı gelsin tüm melekler tabiki ama bu haftalarda bitsin artık😞🤷♀️
MYstryy Hilalbutak ayni hafta ayni seyler beterim suan bende ayriyetten surekli kusmada var mide yanmasida sonu güzel olsun insallah
_mucizem_ Hilalbutak bana da öyle geliyordu canım. 2. Trimesterde çok rahat edeceksin ve vaktin nasıl geçtiğini anlamayacaksın emin ol ☺️
Deletedmom95 Hilalbutak geçiyormuş canım. Çok zor bi 3 aylık dönem geçirdim 7 kilo verdim kusmaktan yemek yiyemekten koku tiksintisinden vs vs ama suan 4 aylık olduk ve çok çok azaldı bulantılarım hatta iki kilo aldım 🙈
Hilalbutak Deletedmom95 ay inşallah görelim o günleri bizde 🤷♀️ Hiç bir şeyden zevk almıyorum normalde gezen güzel çok yiyen bi insanım ama şuan aşırı sevimsiz bir şey oldum . Sağlıkla doğsunda poposuna nasıl vurucam bunlar için😂😂(umarım kıyabilirim🥰)
Ecesuben Hilalbutak bende bu durumu yaşıyorum 7+5 im. Yemek yemeyi çok seven biriyim normalde ama şu an hiçbi şey istemiyorum yiyemiyorum😞şunu da fark ettim yemeyince de daha kötü oluyorum. Yiyebildiğim tek şey makarnaaa😒 bir de 14 aylık bebeğim var o zaten ayrı olarak yoruyo beni istesem de uyuyamıyorum dinlenemiyorum
Hilalbutak EcesubenAllah yardımcın olsun vallahi evet sürekli bişeyler mecbur yemek gerekiyor bende karpuz çubuk kraker ile yaşıyorum 🤷♀️ Sabır🙏
YgMr_2020 Kızlar bu post ilaç gibi geldi. Bende 11 haftalıgım 6 haftadan beri her sabah kusuyorum artı reflü çok sıkıntı yapıyo enerjim hiç yok hiçbir iş yapamıyorum annemde kalıyorum 1 aydan fazladır. Ve geniz akıntım var o iyice midemi bulandırıyo gebeliğe özgüymüş galiba geniz akıntısı baska yaşayan ve geçen var mı acaba geçmeyecek diye çok korkuyorum😭😭
ecembugra53 Hilalbutak Evt geciyor canım dağa çök başlardasın canım ya minnoş kuzucuk ya o 😊🧿 sağlıklı koşunda annesi dayan sabret