nciPervaneSultanova SAT e göremi diyosunuz haftanızı? Ben 5haftalıkta daha duymadım daha çocuk bile yoltu, ultrason 3-4 hafta gebelik olarak yazdı
Hatice88 nciPervaneSultanova doktorunuz ne dedi ilk hamilelik öğrendiğiniz de mi gittiniz bn son adetim 18 mart 5+1 ama hiç doktora gtmedm düşünüyorum ne zmn gitmeliyim diye
GokceGenc nciPervaneSultanova bnde snn gibi cnm son reglime gore 7 haftalık ama ultrasona gore 6+1 sorn yok dedi ama anlamadım haftaya kapatr dedi bakalım
nciPervaneSultanova Hatice88 git şimdiden canım, keseyi görsün, dış gebelik falan olması ihtimalini ele. Zaten kalp atışı için ne zaman geleceyüni sçyleyecekdir doktorun
ElifClk Hatice88 Bende 5+1 senin gibi 18 mart sat. Aynı zamanlardayız. Bu hafta keseyi gördük. 2 hafta sonra gel dedi kalp atışları için . 5.ayın 3 ünde gideceğim inşaallah Bebişimin kalp atışlarını duymaya😇❤ Hatice88
nciPervaneSultanova Hatice88 hayır canım benim Sat 9 mart ve ben 11-12 nisan gibi gittim. Takriben 5 haftalıktı. Ultrason daha bebek gözükmüyor ama kese var 3-4 haftalığa denk geliyor döllenme 3 hafta falan olmuş dedi. O yüzden 15-20 gün daha bekle yine gel kalp atışı için