Marysa o zaman çok daha iyi olmuş boşver canım iyi yapmışsın herşey bebeklerimizin sağlığı için. Benimde yüksek safhada kansızlığım var ve vitaminlerim düşük hep. O yüzden gebeliğin ilk başından beri vitamin hapları kullanıyorum kalsiyum magnezyumu hâlâ devam ediyorum ayrıca kan ilacı içiyorum onu da bırakmadım hiç yani o ilaçlarında etkisi mutlaka vardır. Yapıcak bişey yok doğumdan sonra veririz veremezsek de dünyanın sonu değil ya bi ara veririz😂😂