BebekK bana da aynısını diyorlar ama 49 dan 69 a çıktım daha 33.hafta 😂 eski bi deri bi kemik halimi unuttular sanırım insanlar ama çabuk vreceğimi düşünüyorum hiç bi zaman iştahlı bi insan olmadım.. bebek için yedim hep çünkü bi düşüğüm kansızlıktan olmuştu vitaminsiz ve çok zayıftım ☹️ Bu sefer yedim valla her şeyi 😂