HGa Nur_nur06 ya allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️ Belki karışılaşırız salı günü oradaydım iki hafta sonra tekrar gideceğim ♥️
Nur_nur06 HGa amin canım seninde inşallah 🌸 kız mı erkek mi ? Pursaklar da mı oturuyorsun bende cuma gideceğim bizim kız yüzünü göstermiyor hiç ona bakmaya gideceğiz
HGa Nur_nur06 kızımız olacak canım benim ya gerçekten mi ben çikolata giyip gitmiştim bilerek bir dene istersen öyle olunca yakalamıştı Çiğdem hoca☺️
Nur_nur06 HGa denemediğim yöntem kalmadı bebeğin yüzü oturdu ama göremiyoruz malesef 😅 o yüzden görmek için sık gidiyoruz biraz
Nur_nur06 HGa ben memnunum canım bi sıkıntı olmadı şimdiye kadar ha bazen beni tatmin edici cevaplar alamıyorum ama işinin yoğunluğuna veriyorum . Sen ?
HGa Nur_nur06 bende aynı şeyi düşünüyorum bazen çok dalgın oluyor yüzeysel geçiyor sanırım hasta bekleyen çok olduğu için kimse olmayınca rahat ilgileniyor bazen de çok çabuk kızıyor bana bir anda 😂😂😂😂
Nur_nur06 HGa aynen canım 😂 mesela kilo durumuna falan takıyor niye kilo alıyorsun diye kızıyor arada
HGa Nur_nur06 aynen tersi biraz pis ama güzel yüzü rahatlatıyor insanı ben güler yüzü ve insanlığını çok beğeniyorum bazen değişik tepkiler veriyor ama 🤷♀️😂